12/2/14

Μαϊντανός & Άνηθος


Κυριακή βράδυ και λόγω της σχέσης μου με την πολιτική (σας διαβεβαιώ ότι εγώ τρώω μόνο φαγητό και όχι μίζες) ήμουν καλεσμένος στη συνεστίαση της παράταξης στο εστιατόριο Μαϊντανός και Άνηθος στην Αργυρούπολη. Αν και το έχω δει πολλές φορές (περνάω από εκεί τουλάχιστον μια φορά τη μέρα για διάφορους λόγους), δεν είχα φάει ποτέ εκεί μέχρι σήμερα... ή χτες... τέλος πάντων καταλαβαίνετε.

Η διακόσμηση του μαγαζιού δεν είναι κάτι το φαντεζί, δεν είναι και κάτι το ιδιαίτερο. Για το λόγο αυτό, αν παρατηρήσατε παραπάνω, το ανέφερα σαν εστιατόριο. Δεν βγάζει κάτι διαφορετικό, τίποτα το ιδιαίτερο ή το εξειδικευμένο. Από την άλλη αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό. Το μόνο που ίσως κάποιος βρει κακό, εμένα δεν με ενόχλησε, είναι ότι το μαγαζί βρίσκεται σε γωνιακό σημείο σε ένα πολυσύχναστο δρόμο και έχει τζαμαρία αντί για τοίχο σε δύο πλευρές. Αυτό σημαίνει ότι όποιος περνάει απέξω σε βλέπει να τρως. Κάποιοι μπορεί να έχουν πρόβλημα με αυτό, εγώ δεν είχα (κάτι που δεν είναι παράξενο για μένα, Γευσιχώστης είμαι δεν είμαι δολοφόνος!).

Προφανώς, αφού μιλάμε για εκδήλωση, δεν είχαμε επιλογή στο μενού, κατά συνέπεια δεν είχε κατάλογο. Δε μπορώ να σας πω τι έχει διαθέσιμο, ωστόσο κρίνοντας από το ότι μας έφεραν μπορώ να πω ότι έχει μια τουλάχιστον συμπαθητική ποικιλία επιλογών. Το μενού περιελάμβανε (για 4 άτομα) 1 σαλάτα, επιλογή ανάμεσα σε χωριάτικη και μια με χόρτα και μοτζαρέλα, μια χορτόπιτα, μια φέτα ψητή με μέλι και κρούστα, μια μερίδα ρύζι με κοτόπουλο και το κυρίως πιάτο, στο οποίο είχες επιλογή ανάμεσα σε χοιρινά μπριζολάκια και φιλέτο κοτόπουλο.

Οι σαλάτες μου άφησαν πολύ καλή εντύπωση, σαν μέγεθος και σαν εκτέλεση, ήταν αρκετές για 4 άτομα και ειδικά η σαλάτα με τα χόρτα μου άρεσε πολύ η γλυκόξινη dressing που είχε. Επίσης καλή ηταν και η χορτόπιτα, με ένα φύλο λίγο πιο χοντρό από ότι θα προτιμούσα, αλλά πολύ γεμάτη με χόρτα και τυρί, κάτι το οποίο αντιστάθμιζε το πάχος του φύλλου. Η φέτα με κρούστα με μέλι μου άρεσε, δεν ήταν η κλασσική ψητή φέτα που βλέπετε συνήθως, επίσης πρέπει να προσθέσω ότι ήταν ψημένη ακριβώς στο σημείο που έπρεπε, ώστε να έχει μια ευχάριστη ημίρευστη υφή. Κλείνω με το ρύζι και το κοτόπουλο. Εδώ θα μείνω λίγο για 2 λόγους. Πρώτον μου έκανε εντύπωση το πρωτότυπο του πιάτου για ορεκτικό. Δεύτερον μου άρεσε πάρα πολύ, περισσότερο και από τη φέτα και αυτό λέει πολλά. Συγκεκριμένα να αναφέρω ότι μιλάμε για ένα (μεγάλο) πιάτο ρύζι, προφανώς βρασμένο στο ζουμί του κοτόπουλου, με τριμμένο τυρί και λίγα μυρωδικά (υποθέτω μαϊντανό και άνηθο αλλά δεν είμαι σίγουρος). Επίσης μέσα έχει και μικρά κομμάτια ψαχνό κοτόπουλο. Πραγματικά το θεωρώ το καλύτερο ορεκτικό στο μαγαζί και σίγουρα ένα από τα καλύτερα που έχω φάει συνολικά.

Στα κυρίως πιάτα, τα μπριζολάκια συνοδεύονταν από πατάτες και μια μικρή σαλάτα με λάχανο, ενώ το κοτόπουλο με ρύζι και την ίδια σαλάτα. Και τα δύο ήταν καλά ψημένα, αν και το κοτόπουλο ήταν λίγο στεγνό. Βέβαια με τόσα άτομα που είχε να εξυπηρετήσει ο άνθρωπος είναι λογικό να μην μπορεί να βάλει όλη τη τέχνη που θα ήθελε, αλλά οφείλω να το πω. Επιπλέον και το ρύζι μου φάνηκε αρκετά στεγνό, αλλά παραδέχομαι ότι μπορεί να φταίει ότι είχα ακόμα στο στόμα τη γεύση του ορεκτικού, το οποίο το επισκίασε ολοκληρωτικά. Οι πατάτες που συνόδευαν τα μπριζολάκια ήταν κομμένες στο χέρι και όχι βιομηχανικές, κάτι το οποίο εκτίμησα ιδιαίτερα, ειδικά αν σκεφτούμε και πάλι ότι μιλάμε για μεγάλο αριθμό μερίδων, όπου οι έτοιμες πατάτες θα ήταν η εύκολη λύση για μεγαλύτερη ταχύτητα.

Για το σέρβις δε μπορώ να πω κάτι, προφανώς γιατί οι σερβιτόροι είχαν μια προκαθορισμένη σειρά εξυπηρέτησης, καθώς δεν μιλάμε για μια απλή καθημερινή αλλά για εκδήλωση. Ωστόσο πρέπει να πω ότι 2-3 πράγματα που ζητήσαμε επιπλέον και εκτός της "προσχεδιασμένης" πορείας ήρθαν άμεσα. Επιπλέον δεν μας έλειψε ποτέ στο τραπέζι το κρασί και το νερό, τα οποία γέμιζαν άμεσα, χωρίς να νιώθουμε ότι κάποιος μας παρακολουθεί και είναι πάνω από το κεφάλι μας.

Τώρα για να βάλουμε τα πράγματα σε μια σειρά τιμολογική, προφανώς δε μπορώ να σας πω ακριβώς το κόστος του γεύματος. Μπορώ, όμως να κάνω έναν υπολογισμό. Το "εισιτήριο" για την εκδήλωση ήταν 15 € το άτομο. Λογικά κάτι θα έβαζε και η παράταξη αλλά ακόμα και αν πούμε ότι ήταν τόσο, δεν το θεωρώ τόσο τραγικό για τις ποσότητες που φάγαμε. Όλες οι μερίδες ήταν αρκετά μεγάλες και μπορώ να πω ότι φύγαμε ευχαριστημένοι. Χωρίς να το λέμε ιδιαίτερα φτηνό, το μαγαζί είναι περισσότερο από λογικό στις τιμές του.

Ανακεφαλαιώνοντας, ένα εστιατόριο χωρίς εξειδίκευση ή ειδικό χρώμα, με εξυπηρετικό σέρβις, καλές σε μέγεθος μερίδες και καλό φαγητό σε μια λογική τιμή. Για να μπορώ να πω αν το προτείνω θα πρέπει να πάω και μια φυσιολογική καθημερινή μέρα, ωστόσο μπορώ να πω με ασφάλεια ότι έχει δείξει καλά σημεία και αρετές.

Μαϊντανός & Άνηθος
Λεωφ. Γερουλάνου, Αργυρούπολη

Υ.Γ. Έχει κλείσει

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου