5/9/13

Il gusto και άλλες ιστορίες (Ζάκυνθος)

Να 'μαι κι εγώ! Σας έλειψα το ξέρω. Αλλά κάνει τόσο καλή δουλειά ο φίλος Ζαμπόνις με τις αναρτήσεις του που ντρέπομαι που τα κείμενα μου δεν είναι στο επίπεδο του. Αλλά είπα να γράψω κι εγώ κάτι. Σε αντίθεση με αυτόν που επέλεξε Αιγαίο και όργωσε τη Σύρο εγώ επέλεξα Ιόνιο και όργωσα (και φέτος) τη Ζάκυνθο. Για όποιον θέλει να θυμηθεί κάτι παλαιότερο (που είδα ότι γινόταν χαμός και φέτος) ας ψάξει την ανάρτηση για τη Θύμαλο. Αλλά νομίζω αρκετά με τον πρόλογο κι ας περάσουμε στο "κυρίως πιάτο".

Λοιπόν θα πω κυρίως για ένα εστιατόριο στο Τσιλιβί, το il gusto. Είναι όπως και στα περισσότερα νησιά λίγο απ'όλα, αλλά κυρίως φτιάχνει πίτσα. Καλή πίτσα γιατί είχα ξαναφάει αλλά ποτέ δεν είχα ξανακάτσει στο χώρο του, πάντα την έπαιρνα take away. Είναι τοποθετημένο πάνω στον κεντρικό δρόμο σε γωνία με έναν άλλον δρόμο οπότε η θέα είναι κυρίως αμάξια και πεζοί. Ο ένας τοίχος έχει κάτι σαν τεράστια αφίσα που εγώ προσωπικά δεν έδωσα σημασία τι απεικόνιζε. Βλέπεις και κουζίνα αναλόγως που κάθεσαι στο χώρο. Κόσμο πολύ δεν είχε οπότε το σέρβις ήταν γρήγορο (και ευγενικό). Πάμε και στο φαγητό τώρα. Πήραμε σαν ορεκτικό γαρίδες σαγανάκι που μου άρεσε πολύ η σως που είχαν. Για κυρίως η φίλη μου πήρε πέννες με χοιρινές λωρίδες φιλέτο, έτσι έγραφε ο κατάλογος, οπότε μόνο λωρίδες δεν ήταν, κυρίως έμοιαζε με μεγάλα κομμάτια κιμά, αλλά αν εξαιρέσεις αυτό ήταν πολύ καλό πιάτο και ευπαρουσίαστο. Εγώ πήρα μία πίτσα με τυρί ζαμπόν μπέικον μανιτάρια πράσινη πιπεριά και τριμμένη παρμεζάνα. Ήταν όπως θα έπρεπε να είναι όλες οι πίτσες με λεπτή ζύμη δηλαδή (όπως τη φτιάχνουν οι Ιταλοί). Γευστική και χορταστική τη βρήκα.

Πάμε και στη λυπητερή τώρα. Μαζί με μία μπύρα και νερό πληρώσαμε €27.90. Κι ως εδώ μπορούμε να το πούμε ότι είναι νορμάλ. Από πλευράς φαγητού να ξαναπώ ότι έμεινα πολύ ικανοποιημένος. Αυτό που με χάλασε απίστευτα ήταν η τιμή για το νερό. €2.70 για ένα λίτρο νερό!!! Και δεν έπαιρνα μια δεύτερη μπύρα που κάνει €4;

Οπότε άμα τύχει να φάτε εκεί μην παραγγείλετε νερό, καλύτερα πηγαίνετε δίπλα στο σούπερμαρκετ και πάρτε τρία μπουκάλια. Μισή ντροπή δική σας, ολόκληρη ντροπή δική τους.

Πάμε τώρα και στις άλλες ιστορίες. Η μία είναι πολύ σύντομη. Για όποιον πάει για μπάνιο στο Λημνιώνα να κάτσει να φάει και στην ταβέρνα. Καλό και χορταστικό φαγητό, και αρκετά γρήγορο σέρβις αναλόγως την περίοδο πάντα.

Και η άλλη είναι για το Squero, μία ταβέρνα στην πλατεία του Αγίου Μάρκου κάτω στην πόλη, Χώρα όπως τη λένε οι ντόπιοι. Σάββατο μεσημέρι έχω πάρει μια φίλη που ήρθε με το ΚΤΕΛ. Επειδή πεινάει προτείνω να σταματήσουμε στην πόλη να πάρουμε κανά σουβλάκι. Καθώς πάμε προς ένα σουβλατζίδικο που ξέρω μας σταμάταει ένα παλικάρι από μια ταβέρνα, τη Veneciana, και αρχίζει το μπούρου μπούρου. Τον αποφεύγουμε εντέχνως (είπαμε κιόλας ότι ψάχνουμε για σουβλάκι). Συνεχίζοντας δίπλα είναι το Squero που ένας από τους σερβιτόρους έχει ακούσει/δει το σκηνικό. Μας σταματάει και ξεκινάει κι αυτός το μπούρου μπούρου (κι ελάτε εδώ και μόνο εμείς έχουμε σουβλάκι κι οι άλλοι όλοι είναι κλειστά κλπ κλπ). Επειδή είχαν στερέψει οι αντοχές μου κι ήθελα να γυρίσω όσο το δυνατόν πιο γρήγορα στο ξενοδοχείο, κάτσαμε. 

Λοιπόν, ήμασταν μόνο εμείς και ένα ακόμα τραπέζι, μια οικογένεια τεσσάρων ατόμων. Πήραμε από ένα σουβλάκι ο καθένας, μία κοκα κόλα εγώ και ένα μικρό μπουκαλάκι νερό η φίλη μου. Το σουβλάκι εκτός από το ότι άργησε να έρθει υπερβολικά πολύ για τον κόσμο που είχε ήρθε και άψητο το κρέας (καλαμάκι χοιρινό). Επίσης η κοκα κόλα (250ml) κόστιζε πιο πολύ απ'ότι το ένα σουβλάκι, €2.50 και €2 αντίστοιχα. Και επίσης το νερό το χρέωσαν €1. Εννοείται να το αποφύγετε το μαγαζί αν βρεθείτε εκεί.

 Υ.Γ. Το Squero έχει κλείσει

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου